Summa sidvisningar

onsdag 13 juli 2011

Ja vad ska jag säga..

- Jag känner mig nästan lite smutsig, på det där dåliga viset ... Haha

Det går inte i ord förklara denna natt. Men det är första gången en gubbe suttit uppe till halv två och bara vill "hänga" .. Sen frågan om jag inte ville ha en liten jävel så jag skulle slappna av...
Efter detta när jag tackat nej, frågar han om det inte är dags att vi lägger oss.. " det känns som att det inte får plats mellan benen längre" ..... Då ville jag dö.
Efter att farbror snällt lagt sig utan att jag behövde det med.. fick jag gjort lite i tvättstugan... MEN sen...
.....Vaknar en tant efter en timme... Jag har sen 04:15 snällt fått sitta på en ytterst lång frukost ( då hon absolut inte tycker att det e läge att lägga sig igen) med en som konstant frågar vart alla andra e, då begreppet Väldigt tidigt inte verkar finnas... Två koppar kaffe och ett par smörgåsar senare sitter vi i skrivande stund och ser på " My name is earl" .... Hon hör inte något, och jag vill inte höja... Tänk om det kommer upp en hel drös gamlingar?? Ska jag ha kafferep Innan klockan sex på morgonen????

Jag är inte redo för detta.. Skamliga förslag av äldre herrar eller kafferep med fröken Ur.... Nope, jag var inte helt med på den vändningen! Men jag fick mig visserligen ett gott skratt...


Jag måste byta bransch...

// bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar