Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Slödder & Patrask..

- På ett ögonblick kan allt vända.

Den senaste veckan har mer eller mindre vart kaotisk. Min älskade lillebror var nära att stryka med förra måndagen då han helt zonika fått proppar i lungan. Efter flera dagar på IVA & MAVA är han nu stabiliserad och har fått åka hem, dock med en rätt saftig medicinering och en ömmande kropp.. Går inte att beskriva vilken sjuk känsla det var att få telefonsamtalet från mamma som berättade att han var på intensiven.. Men känslan av att få veta att han kommer bli återställd går inte ens att beskriva med ord. Älskar honom så Otroligt mycket och jag vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till om det skulle hända något. Som sagt mår han bättre och tur e ju det.. Men det är ju helt galet vad fort ens liv kan vända. Det var verkligen en påminnelse av att man ska visa dom man har nära att man älskar dom, allt kan förändras på ett ögonblick.

Annars har veckan, förutom sjukhusbesök, kantats av Jobb och en smått galen dag med SysterYster på inte mindre än Borås Djurpark.. Allt spårade ur redan vid kassan då vi i stundens hetta drog till med varsitt sesongkort?!! haha..
Ptja, det betyder nu att jag har ett kuponghäfte med diverse rabatter på olika butiker i Borås, samt gratis inträde till djurparken så länge de har öppet året ut. Så nu ligger pressen över en att jag måste utnyttja min impulsivitet och faktiskt ta med brorsonen till Borre å kolla på Lejonen,elefanterna och alla andra djur Minst En gång till! haha :)

Men ja, det e ju faktiskt rätt kul där. Såg förövrigt två giraffer som var lite småkåta till alla åskådares stora Lycka. Giraff-porr är ju kanske inte det man vanligtvis tänker sig få se.. Men jag har inte bara kort utan även en film haha.. fullbordat samlag blev det aldrig.. men helt klart ett fullgott Förspel! haha
Julia och jag har även konstaterat att i inhängnaden där det står en skylt med "DJÄRV" framför, finns det Faktiskt Djärvar. Jag har alltid undrat om det är en skylt man bara sätter upp då man måste fylla alla kvadrat, då man som regel aldrig får se den där "Djärven".. Men motsatsen är nu bevisad - kort finnes. Djärven existerar.

På Lördagen blev det utgång trots min trötta och utabetade kropp. Det var en riktigt trevlig kväll som spenderades i goda vänners lag, Julia var askul - bara synd att hon uppenbarligen hade för mycket whiskey i sig för att minnas alla godbitar! haha ;) Men kvällen avslutades med nattamat och promenad i regnet.. Allt som allt - tipp topp.

Söndagen blev en dag i slapp-tecknet. Det var promenad med stinkande hunden i regnet (sniffpsykos mm.) som tog sjuk tid. Efter det blev det soffan hos Claudio. Igår åkte jag ut till mamma - det avr film och återhämtning av min själ som gällde. Idag har jag då tagit mig in till betongen igen, ätit och druckit kaffe med gänget och nu sitter jag på jobbet.. Hoppas nu att Gammelgäddorna här sover som de ska för jag ser inte fram emot ett nytt kafferep klockan ter på natten igen.

... Jag har en sjuk dröm/fantasi.. Men jag önskar att jag hade kunnat göra det.. men tror inte det lämpar sig.. Men det involverar en sandal/sko (dock sulan av den då), ett ansikte och en riktig bitch-slap med dojjan... *hahahaha* skrattar ju redan... ELIN FÖRSTÅR!!!! hahaha ;)

Hepp.. nu tror jag att jag ska ta mig en kopp kaffe å sätta på en Falk film..

Över och ut - ert bär i cybern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar