Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2011

Jag tänker men kanske inte alltid som du..

- Det är inte för intet jag är drottning och inte du.

Torsdagen och fredagen kan sammanfattas med ett ord - Katastrof.
Det blir inte lättare med åren att hålla igång festen som man kunde då man var arton. Men vad vore en bal på slottet?
Schlagertorsdagarna är mina Nya Lördagar och jag tycker att det e helt underbart roligt. Sköna människor och underbar stämmning, spelar ju ingen roll att jag egentligen inte e en schlagerfantast, då det faktiskt på plats e suveränt! haha

Idag har jag tillbringat hela dagen till rekreation dvs Sova. Jag har sovit och sovit och kommer nu kunna arbeta hela natten utan några större problem med att vara vaken eller för den delen bli allt för trött. Det enda tråkiga med nattjobb e att jag missar dagar då det som idag uppenbarligen vart ett riktigt Top Notch väder ute. Well, jag grinar mig inte sönder å samman så sett.... tror egentligen att det kommit med Åldern att man känner att man Ska ta till vara på de ljusa stunderna mm.... tror det finns en tant i mig till trots. Hmmm... Bummer..

Säg inte inte shots... det har visat sig vara då det går utför ordentligt med den biten.. Bättre att inte säga nåt, då ger ni ju mig inte ens idéen med Att jag ska ha det... please... ;)

Oki, fröken Bonde jobbar måndag,tisdag,onsdag Natt. Det i sin tur betyder att ni Inte behöver höra av er de närmsta dagarna Alls faktiskt.. och är det tvunget, ring då inte och väck mig innan två. Jag sover - för att göra det klart nog.

Jag ska starta en sommarbikt. Varje måndag ska jag gå igenom de senaste sju dagarna och rannsaka mig själv om det finns synder att bekänna eller kanske rentav sopa under mattan. Denna veckan som gått har (trist nog och otroligt nog ) Inte innehållit en enda skandal. Värre var det veckan innan det... tur för mig att jag kom på Måndagsbikten idag då.. hehe

Nu spelar det ju egentligen ingen roll, men tror inte du och jag har direkt samma syn på vad en skandal skulle kunna vara.. Tror nog jag e mer tollerant och inte så noga med saken medans jag tror att det jag tar som en kul grej... skulle få andra att krevera i ångest .. Jag har som sagt lagt ångesten på hyllan, och tycker inte det är nåt roligt att beblanda sig med. Shit happens, oftsast e det mer kul än skandalöst...

Sen finns det ju ångest som egentligen inte har med själva görandet att göra, mer kanske någon detalj runt om... Den känner jag med.
Annars e ju misstag till för att göras... och hur kul har man egentligen om man inte då å då ställer till det på det personliga planet? Rör om lite i ens moraliska tänkande? Skulle inte skryta med att jag har en moral som sträcker sig någonstans som kan bli märkvärdigt, jag har rätt diffusa gränser och jag har egna regler... men Även den bästa får sig en tankeställare ibland..
Nu känner jag att jag bara pladdrar...

Kör hårt.

// Berry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar