Summa sidvisningar

torsdag 7 juli 2011

Dagen efter kvällen före

- dags att växa upp , midget.

Jaha vad ska man säga? I samma stund man sätter foten på svensk mark, statar nästan ett uppror i mig som inte går att hindra. Jag skulle tro att det är ett resultat av min barndom och avsaknad av en riktig fadersgestalt som gör att jag innerst inne inte kan ta mig för att växa upp. Kanske kanske har jag en djupt gående relationsproblematik som i sin tur skapat ett spelande litet monster som jag kallar - Kul. Visst är det tråkigt om det nu är så att folk går och blir ledsna av mitt lösa levnadssätt, det är ju självklart trist. MEN, är man i leken får man leken tåla och med den nästan slående tonårstrots jag har i mig, tar jag ingen hänsyn. Jag tycker det är en självklarhet att leka, vill man inte vara med går det bra att närsom backa ur. Hej och välkommen, sommaren har nu startat ett skådespel, varsågod och Börja. Startskottet för en galen störd sommar har tagit fart.
Får se om jag ska vara med och leka eller bara vara åskådare. Oftast tittar jag bara på, sen i halvlek kastar jag mig rakt in i allvaret och rör om lite. Ännu veter det sig inte med hur jag gör. Din diagnos på mig av en paragraf i min blogg är inte grundläggande psykologi, utan troligtvis avundsjuka. Du vill vara jag och det klandrar jag dig inte för. Men släpp mig och gör dina egna skandaler, detta e ingen cirkus! ;) hahahaha

Nej det där blev för bra, sån e ju inte jag. Jag e en blyg och extremt omtänksam person med "glimten i ögat och en positiv inställning till livet".. Herregud ;) haha

Idag sitter jag på jobbet, tanterna sover. Jag sitter och sanerar mitt inre från ångesten från helgen. Lite "ut med det gamla in med det nya" för jag ska på schlagertorsdag, och ptja, det kan ju gå preeeeeecis hur som efter en sån kväll. Förbereder mig själv med att jag lätt kommer få ångra ett ord eller två.. Men Vad vore en torsdag på såsen om man inte kör en funderare över kvällen dagen innan? För en funderare över kvällen innan gör man ju nästan alltid dagen efter, detta kanske hjälper.., mental preparation så att säg.. Haha ;)

Nepp, orka bry sig? Jag kör mitt race, mucho mucho fun!!

För övrigt blir jag mörkrädd och paranoid av arkiv X... Borde det Egentligen ha en sändningstid klockan 03:00 på natten??? Hur fel som helst.

Har mitt gamla mobilnr igen, skicka ett mail om det e så att ni inte har det och Dör lite ofrivilligt inombords för att ni inte kan höra min röst!

Över och ut // Cherry

1 kommentar:

  1. Så ödmjuk så det nästan gör ont! Hahahaha, love it!

    SvaraRadera