Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

Försök inte ens, du kan aldrig komma hit!

- Hemskt ledsen, men som bäst kan du bara komma på andraplats.
This seat is taken.


Hmm... återigen en funderingarnas natt! Helt sjukt vad man egentligen tänker på just natten.. Äre det för att jag har mer tid att bara tänka och fundera och krångla med mig själv? Är min vardag så intressant att min hjärna glömmer av att grubbla när det är ljust!? ;) Ja jag vet inte, men nu jobabr jag ju i natt så jag har ju egentligen inte mer att göra än att fundera och surfa runt på helt meningslösa sidor.. Varför då inte passa på att skriva ett par meningslösa rader tänker jag då.

Det är ju egentligen mer som regel än undantag att jag blir missförstådd.. Mest för att alla alltid Tror sig veta vad jag tänker.. Det Värsta jag Vet är när någon tror sig veta vad det är jag ser när jag ser något. Jag kan lugnt nu ta ner just dig som kanske är en av dessa på jorden.
Det jag ser, skiljer sig garanterat från det du tror att jag ser.
Allt är inte svart och vitt för fröken Bonde.. Framför allt tror jag att jag ofta tar avstånd från ditt svartvita tänk bara för Att..

Igår hade jag en fundering på att skaffa ett så kallat liv... ni vet det där med stabilitet och rutin!?... Ja, saker och ting går ju inte som planerat. Jag ville ju skaffa mig det för att få en bättre rullande vardag... men så mitt i allt dyker det ju upp nåt jag vill göra, så släpper jag det jag håller på med och gör det där roliga istället... Kan det vara så att jag kan skylla på att den Impulsiva genen i mig gör att jag inte kan skapa rutiner? Eller kan jag nånstans "gen-manipulera"???

Ännu en sak... jag knäcker ju mig mer eller mindre alltid åt mina egna skämt! VILKET i sin tur gör att - folk skrattar... men är det åt mig eller med mig? det är egentligen en rätt relevant fråga... men jag orkar nog inte bry mig just nu... men kanske blir det ett inlägg om just detta... Underkastelse & tillbedjan... haha ja, bara titeln tilltalar mig... men det får mig bara in på snusk egentligen...och nu tappade jag tråden helt..

Aja, efter Psykbrytet i Torsdags kan jag meddela att jag är inte så illa där an som det kanske verkade... Det har vart ett par tuffa veckor för mig... och Fröken Bonde kanske inte alltid e så stark som hon alltid ska verka.. Eller ja.. det är hon ju så sett, men även den starkaste har svaga stunder :) Nu är jag tillbaka och arbetar mot att komma tillbaka i tipp topp form :) Oh Yeah.

Det var det där med Måndagsbikt... jag tror jag hoppar den.. Tanken var ju egentligen asbra, fast jag känner lite att det hade vart roligare om det fanns nåt att skriva. Bärets liv är inte det mest händelserika i skrivande stund.

Jag har med hjälp av Fru Nennestam fått ut min ponny på försäljning... Nu håller jag tummarna för att hon då även ska bli Såld. Hoppas hoppas hoppas.. det går inte med alla hästar! jag säger bare KOM Å KJÖP!

Fick en påminnelse om Norge idag... USCH! Är Inte sugen att åke upp för fem öre.. Nu kommer det bli så ändå, men det är det sista jag gör på Norsk mark gällande Säsongsjobb.. Nu blir det en liten stjärna i kanten på ett cv.. men ptja.. missar å andra sidan allt i varberg.. Inte så att det händer överdrivet mycket. Men det hade vart trevligt att bara få vara hemma, mysa och fixa till lägenheten.. Jobba lite och bara få vara.. Jag saknar en fast punkt... Flytta fram å tillbaka är jag nu mera införstådd med att jag är för gammal för... Nu är det sagt, jag e snart tant! GAAAH!

Jag måste ha tag i kassettbandspelare... hittade massa roligt i en låda för ett tag sedan! Bland annat självinspelade låtar med mig och Kate! hahaha, det kan bli urkul att höra på! Trodde ni inte att fröken B har gjort, suttit på scen och sjung sånger på visaftnarna i lilla Varberg! mmm... det var tider ;)
Men i och med att allt ska vara så Himla Modernt alltid...försvann ju kassettspelarna lite...och nu måste jag skaffa en! Haha, mixtape med radiotoppen,scooter och annat! Det är en resa i sin egen historia av att lyssna igenom alla dessa band! Kommer bli hur kul som helst! Lite vin på det och jag kan se en kväll med Mycket skratt! :D


Nu har jag svammlat som vanligt. Men för ovanlighetens skull har jag inte några förmaningar att ge i en sann bäret-anda.

Lev väl & må gott.
Ert Bär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar