Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

Ert bär säger God Morgon.


- borde skaffa mig en livscoach, eller möjligen bli en ^^

Tänk att ha en livscoach! Hade inte det vart lite kul? Vissa har städerskor, kockar med mera.. Men du har en LivsCoach!! jag gillar hur det låter, är dock inte Helt med på vad just en sån gör dock... Vet ju Hur jag Själv skulle vara som livscoach haha.. Jag hade inte bara visat dig vägen till frestelse, jag hade puttat dig rätt in i den mörkaste dramatiken du bara kan fantisera om!! Haha, hade vart Mycket roligt ^^

Har jobbat i natt med, och som vanligt funderar man för mycket när det är mörkt ute och för lite när det är ljust.. Bara att vänja sig, vill ni kan jag leda nattkurser i Nattfilosofering med inriktning på association.. Associationslekar är lite av en expertis. Kunnig amatör om jag säger så. Anmälan kan ni göra på FB. Onlinekurser e ju poppis har jag förstått!

Nu kommer Elin snart ner, kan nästan börja räkna ner timmarna !!!! Mucho Mysigt!!

Nej, efter mitt jobb i natt bör jag faktiskt sova.. Ska drömma om mitt skandalskapande, då det i mitt verkliga tråkiga liv Inte längre existerar. Är genuint ledsen för att det inte händer ett skit. Handlar inte ett dyft om mognad eller ålder, det har helt enkelt bara vart en galet tråkig sommar när det kommer till Lek. Sen har jag vissa krav men kan inte alls se att dom någonstans vuxit sig omöjliga. Hmmm.., ska fundera vidre på detta moraliska dilemma..

Morsning Korsning!
- ert Bär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar