Summa sidvisningar

lördag 20 augusti 2011

smärta var det ja..


- Pain is just weakness leaving your body..

Denna slående visdom tar mig osökt till tanken om min tatoo.. Smärtan denna kommer att bringa mig finns det ju inte några som helst gränser för. Jag kommer lida i tre timmar och önska att jag inte började något jag absolut Måste slutföra.. Men men... den som behagar bevittna detta smärtsamma spektakel, kommer jag finnas på Hair Of The Dog klockan 09:00 på Onsdag 24/8.. Spännande... ^^

Imorgon ska det städas... är nästan lite "taggad"... haha ^^ ja jag har nog skaffat mig lite udda intressen nu så här på Äldre dar :P

Är djupt besviken på mor som inte ringt då mobilen strejkar! Jag som har en sån bra Plan!! jaja, hon ringer väl tids nog hoppas jag! ^^

Jag har inte nåt kul att skriva så här på det hundrade inlägget!
Inlägg nr 100.... skulle man fira detta på nåt vis?
Sitetr ju på jobbet så jag får väl vika lite tvätt eller nåt... Woho, vilken party känsla jag fick...

vi snakkes, ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar