Summa sidvisningar

onsdag 10 augusti 2011


-Hur kan tiden gå så fort när jag känner som att den stannat?

Ännu en natt i ett virrvarr av tankar, jag kan ändå inte sluta förundras av alla konstiga tankar som passerar detta sjuka huvud på ett dygn. Är det inte vakna tankar är det sjuka drömmar.. Vart ska detta bär sluta någonstans? DET vet hon inte än, den som lever får se :)

Fröken Gunnarsson behagar förgylla denna småstad med sitt fantastiska väsen imorgon/idag då med andra ord! Ska bli skönt att få ur mig lite av den hög av funderingar jag suttit på sen sist. Känner jag min kära vän rätt vankas det även en utgång eller två. Detta kan bli ett otroligt intressant och minnerikt möte. Jag ser verkligen fram emot det.
Något jag inte längtar till är tvätt tiden klockan tolv.. Men men vad ska man göra. Man måste vara Ren på toppen!

Min fredagkväll är ännu olöst och jag hoppas verkligen jag kan få ledigt, till och med Cederholmskan är fri! Kan det bli ett gran slam girl party?!?!? Det ger sig folkens, det ger sig. Tills vidare info kommer, ligg inte sömnlösa... Lev era liv och häng inte upp er på tråkiga detaljer i mitt. Uppskattar er dyrkan av mig, det gör er undersåtar lite gulliga faktiskt ;) haha

Kom fram till att jag är en nörd dyrkade. Har jag någonsin träffat en så kallad "häftig" kille??? Nope, kan inte minnas någon. Feel free att rätta mig om jag har fel haha ;)
Well, datingen är slut. Jag ska inte ägna en enda tanke till någon kille mer detta året. Jag går nu in i ett celebat som ni sällan skådat. Jag avsäger mig det manliga sällskapet och koncentrationen ligger återigen Bara på mig själv :)
Hallå världen , nu kommer jag Igen!! Woop woop!!

Ser fram emot att åka till Oslo första helgen i september :) då ska det spenderas många kvalitetstimmar med min fantastiska vän Kaia <3

Nu ska jag inta horisontal läge en stund innan min natt på jobbet ska rundas av och avslutas !


Peace out - Cherry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar