Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

Måndag - tjoho vad kul!


- Don´t You Wish Your Girlfriend Was Hot Like Me?
Don´t ya..


Återigen sitter man och filosoferar så här på morgonkvisten, man e på jobb och tanterna sover så gott så..
Har till och med lyckats se på en film - Stekta Gröna Tomater. Hade glömt hur mysig den var :) Tänker på vilka Vänner man kommer ha kvar, vilka nya som kanske kommer att komma ...
Well, den som lever får se, som med så mycket annat.

Hmm.. nu har jag dragit ett dagspass och fyra nattskift sen i onsdags.. Känner inte direkt att jag är trött, man lyckas ju vända på dygnet rätt så bra efter några nätter. Mer oroande är att jag Verkligen behöver sova ordentligt och komma upp i tid på Onsdag. Hmm.. två valium och i säng klockan åtta på tisdag ;) haha
Ja jag är nervös för jag hatar smärta.. om än att den är frivillig denna gången så gillar jag inte tanken på att plåga mig.. Så ni behöver nog aldrig fundera på om jag plågar mig själv annat än under några få timmar under en nål eller möjligtvis när jag bleker håret.. så långt går jag i mitt självskadebeteende ;)

Har ju nu hängt hemma hos Cederholmskan sen i onsdags, fröken C är i Turkiet och roar sig med brunbrända män och jag sover i hennes säng i brist på energi att ta mig till centrum by foot efter jobbet tidigt på morgornarna ;) jag har ju i brist på telefon inget större socialt nätverk har det visat sig. Så de vakna timmarna mellan sömn efter jobb och det att jag ska gå Till jobbet igen...fördrivs lite framför teven...men det e ganska tråkigt att sitta framför vilket resulterat i till säkert Marias stora förtret att jag städar..
Jag har putsat föster, torkat lister och pysslat.. iom att jag inte kan med att rota i hennes saker.( som jag för övrigt Egentligen hade velat, men min enastående moral säger till mig att det skulle vara fel att göra...får jag ju då gå lös på Öppna och godkända ytor...därav städ).
Kul får jag på jul... men men, inte för att jag har några pengar Att spendera .. men hade jag haft det hade jag inte gjort åt många kronor på min vistellse på söder. Det lockar inte att traska fram och tillbaka till stan när man endast har några få vakna timmar mellan jobb... Ja ni förstår vilket intressant liv jag lever - not.

Hmm.. nu e det dock inte mycket jobb inplanerat och jag får helt enkelt se vart denna veckan tar mig. Jag hoppas ju då Starkt på en date med Fröken Nennestam på Onsdag. Hoppas hoppas hoppas <3
Jag känner att jag behöver prata skit - skvallra & dricka vin. Elin glömde Praktiskt nog en bibba rosé efter sin varbergsvistelse...hennes förtret - min Lycka ;)

Imorgon ska jag dock ha en gäst över. Fröken Wickberg ska kommap å kaffe. Det blir trevligt :) Ser jag fram emot!
Efter kafferep på Cederholmskans "balle" ska jag ta mig över stora vägen och säga hej till Holmström. Jodå, man får ju planera serrni... i brist på annat ;)

snart behöver jag kaffe...eller ja kanske inte behöver.. men det blir ett litet bryt innan sex-rundan. Då kontrolleras det att herrskapet ligger i sina sängar - torra och framför allt Vid liv.

Jag är sugen på Disney afton. Jag vill se - Skönheten & Odjuret, Roobin Hood, Lilla Sjöjungfrun, Lejongkungen & Bernard & Bianca i Australien.. Nu vet ni. Först på att bjuda in vinner.

Nu ska jag försöka finna på nåt att göra en stund..
Men vi snakkes folkens.

Ha det.

Över och ut / Cherry-pie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar