Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2011

Like meny times before

- Som alla vet finns det bara en väg att gå - sin egen.

Jag vet inte men jag har ju världens tur att få god hemlagad mat i 4 dagar framöver för att Lena m. familj e på besök. Hon borde komma oftare, för jag älskar hennes mat men mest hennes Sällsap :) Vem trodde att jag skulle ha en riktigt bra kompis på 60 plus som jag bara Älskar att tillbringa tid med :) Well, jag e ialla falla lyckligt lottad som har henne <3

Idag sitter jag å skåpsuper...vet egentligen inte vad det betyder.. men jag har en bibba i ett skåp..och jag sitter själv framför datan...och nu börjar jag bli berusad.. tror iaf i detta nu att det Är att skåpsupa.. men skulle kunna tro att det finns en Viss annan innebörd i vanliga fall... Men idag betyder det, det som jag vill att det ska göra :P

Imorgon Behöver jag inte jobba, därför Tänker jag inte göra det :) ska upp å ta nån timme för att bli kvitt det siste med registrering av sesongkortena men sen e det bra..sen ska jag hänga med Lena :D

Hmm.. tror jag LÄngtar hem... men e samtidigt fortfarande vilt förälskad i min dal... Trist Kombo , men what to do what to do :) En månad till i dalen, sen skandaler så det skriker om det på hemmaplan.. tror bestämt inte att förra sommaren går att toppa på Länge, men man kan ju roa sig så gott man kan för det! haha¨

Nepp...sova kanske...eller ett glas vin till ??? HMMMMMMMMMMMMMM



Ett glas vin till tror jag, å lite filosofering kring mitt liv...

Jag hade velat vara på Fiket och hänga! Jag hade velat bli småpackad på Jacob´s och fnittra med Maria! Och prata roliga onödiga vetanden med Peter & Marcus.. Ja....sommarhäng på fiket helt enkelt! :)

Well... nu ska jag fundera vidare för mig sj ^^

Kleeeeem

1 kommentar:

  1. det kommer bli en awesome sommar nu när både jag och Charlie bor i stan. Många vinkvällar ihop känns det som! :)

    SvaraRadera