Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

There will come a time, when I look into your eye..

- Man förseglas för mycket med sina känslor när man är ledig...Eller så börjar man kanske inbilla sig dem??

Ja jag har haft några dagar ledigt, och nu verkar lappsjukan slagit mig med storm.
Det är ju inte det att jag e ledsen, men jag känner mig ensam. Kan ha mycket med att Jennie ch Josef åkte hem idag... Har saknat båda, men lite extra på Jennie...Josef har ju redan vart här en gång :)

Det var sjukt skönt att få ha lite kvalitetstid med en av sina finaste vänner..Får lite perspektiv på saker man gått å funderat på men som man inte kunnat prata med någon om.. Sesongslivet skapar en helt egen bubbla av tänkande och kännande, och livet utanför känns mer verkligt på nåt vis..
Det var skönt att prata med någon från verkligheten, nån som ändå vet hur sesongandet går till...Är..

Ja jag vet inte, men det känns som att man suttit hos en psykolog och kommit på massa saker om sig själv som man inte visste man tyckte å tänkte.. Men så tänker jag att man kan nog lätt inbilla sig saker med... Jag brukar ju göra det oavsett Vart jag befinner mig trots allt.. haha
Jaja... allt ger sig med tiden, och jag kan nogtill trots inte längta mer efter sommaren! Jag vill ha Grönt omkring mig :) Solen har jag ju... men jag längtar nog faktiskt hem lite..
Men ja.. som sagt, sex veckor kvar av sesongen, och nu måste jag fundera ut vad jag vill efter sommaren...Känns inte det lite B att behöva vara sex månader före Hela tiden..Leva i nuet..Va e det då???? haha Det perspektivet har försvunnit från mig..

Jag har vart ledig i två dagar, och jag har gjort Absolut Ingenting..Känns helt fantastiskt att bara få gått hemma å pula å fixa å dona :) Imorgon blir det bubblans verklighet igen, då jag ska jobba 1330-2130..
Hade en mardröm om jobbet idag, vaknade och grät för att Robin i min dröm, ringde och skällde på mig för att jag skulle vart på jobb... vaknar och tårarna rinner...klockan var 07:15.. så jag var tvungen att lägga undan min mobil, för jag var så rädd att det skulle ringa, och förstöra min lediga dag.. :) tror ni jag vart lite trött eller??... Ja.

Fy för tisdagen. Det var den värsta dagen i mitt bakfulla liv. Jag ville bara somna in. Jag mådde så dåligt att jag inte visste tid och rum. Jag ska aldrig bli så full igen som Måndagen åstakom med stackars Johanna.
Boobs for shot verkade då som en kul grej. Dagen efter kanske inte lika Lyckad.
Sen kommer man ju inte ihåg så stora delar av kvällen att det är skrämmande.
Nej nu blir det inga rundor på byn, innan den ska stänga i Maj.
Nåt glas vin hemma Ok, Byn aldrig.

Fick veta att min lillasyster kommer upp i april. Räknar dagarna, ska bli så himla kul!! saknar verkligen henne så otroligt mycket! <3

Nej, nu tror jag att det blir en film till och lite te :)



Kan det kanske vara så att det är Vårkänslorna som ställer till det här lilla kaoset i mig??

Ja så e det nog. Skönt, avslut på den då .


Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu drar jag ;)

Peace out / Berry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar