Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2011

ett avslutat kapitel ja..

- Du ær en apa, do not speak to me.

Mitt å Kaias uttryck om "din jævla apa" har tagit sig till helt nya dimensioner. Och jag tror att apan i uttrcket børjar få ansikten lite hær och var. haha
Vad vore værlden utan mig och mitt førdømande?

Well, snart ær iaf sesongen slut, å det kænns ju både bra och dåligt.. Lite konstigt att det gått så fort, men i det hele tatt så kænns det bra att jag snart ska komma hem å åf lite sommar :)
Får væl se hur det blir med somamrværmen, men om inte annat får det ju bli en solsemester ... tråååååkigt...NOT! *mohahaha*

A nej men vad har johanna gjort sen sist då? Ja jag har vart fall Inte vart ute och druckit mig full..då jag fortfarande har ltie ågren før måndagen før 10 dagar sen.. den ni ;) Ofta frøken Bonde kænner så.. nej. Men denna gången var det så bægaren rann øver.. Jag har nu lovat att det Enbart blir små hemmakvællar med något enstaka glas vin om det ens ær ett måste. Slutfinalen kommer 1 mai då jag ska festa loss hela mitt væsen så Hemsedal aldrig glømmer mig... æven om risken e att jag lyckas glømma Den.. haha

Killar vet jag att några undrar øver. Fortsatt torka på den fronten, jag vet inte riktigt hur det går till.. Men varje gågn jag kommer till dalen går jag in i någon form av celibat.. Konstigt konstigt, men sommaren får rætta upp det dær skulle jag tro :P

Hmm.. ja kollektivboendet har nu satt sina spår och efetr denna sesongen blir det inga fler sambos eller roomies. Det ær helt enkelt så att man kan inte bo med yngre mænniskor, man har helt olika syn på livet. Och skulle væl tro att ska man leva med någon/några så behøvs nog ett par år till av livserfarenhet i nacken før att det ska gå vægen. Men jag var lite naiv att från børjan tro att det ræcker med an stark vænskap. Men nja, det kan man væl inte sæga att det gjorde. Respekt & hænsyn ær inte en sjælvklarhet længre verkar det som. Jag ær inte bitter och vi ær inte Ovænner. Men det ahr helt klart satt sina spår att det inte funkat bra alls, och det ær ju trist att upptæcka detta av att bo sammen. Men det ær så livet e å det ær ingen mening med att spilla tid å fundera mer på det. Man væxer, och inte åt samma håll. Man kan inte tycka å tænka likt, så ær det bara :)

Ser fram emot att fixa till lægenheten nær jag kommer hem igen :) Ska måla om i vardagsrummet och fixa køket. Førhoppningsvis så kan jag få till ett nytt golv i køket & i hallen.. får helt enkelt se hur mycket Claudio går med på att gøra! haha <3

De senaste dagarna har det vart storm hær i dalen, och till turisternas stora fasa har vi haft massa av liftarna stængda.. men de flesta har tagit detta førvånansvært bra faktiskt, och det har inte vart många sura miner. Det jag kan tycka e jobbigt e att jag upprepar mig så mycket under såna hær dagar att jag tror jag blir galen! Samma info Om och Om Igen! GALEN! haha Men gillar fortfarande mitt jobb hær :)
Jag ahr Sidsel & Bobby som gør mina dagar hær på øvre billet lite lættare, och framfør allt roligare :) Fantastiska små mænniskor man lært kænna under sesongerna hær :)


Næhæ, vad ska jag gøra idag? det blir hem, gøra någon form av mat...om jag orkar.. sen vet jag inte.
Kaia jobbar, så det blir nog inte mycket av event idag inte.. får se om det ær nån mer ensam sjæl som vill ha sællskap i dalen :)

Well, får ju inte jobba ihjæl mig så aaaatte....

Vi sjås! Ha de! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar