Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Bäret rullar på här på toppen

Ja, vad vore världen utan mig?

Jag är som vanligt så långt ifrån Ödmjuk jag vara, jag insåg för länge sedan vilken fantastisk liten människa jag var, och tycker ju därför att det vore synd att på något vis hymla med min existens då jag tror ert liv blir rikare med mig idet.
Solen har nu kommit till dalen, balkongen har solsida.. Och ptja, jag klagar inte när jag numera kan sitta ute och sola mig och ändå se allt det där snöklädda vackra runt omkring mig.. Det är inte så illa i lilla Dalen, det är faktiskt hur bra som helst.. Och ja... jag vet ju att jag sa att jag skulle hit för sista säsongen... Men vet inte det jag... Får helt enkelt se hur det blir med den saken :)

Jag och Dennis ska vart fall ta en weekend eller sista minuten så fort vi kommer hem. Vi behöver ordentligt med sol för att kunna ta sommaren i Svea med storm från start.

Från början trodde jag att dalenvistelsen skulle bli hur lugn som helst, och ja jag kan väl inte säga att jag festat särskilt mycket förvisso, men de gånger jag vart med ute har ju slutat i smärre katastrofer. Eller som när Kaia & jag sitter hemma och pimplar dricka till sena natten, då både det ena och det andra diskuteras.. Inte för den saken att jag blir full, det är ju bara grejen att Varför Alltid bli så pissepakkad?? Uansett om det är på hemma plan eller på krogen så är det ju mer eller mindre krypstadie på en när man beslutar sig för att det är färdigt för kvällen/natten/morgonen.. Bakfyllorna har aldrig vart så svåra att ta sig igenom som här uppe, denna säsongen... Eller har det med min ringa ålder på 27 som har med saken att göra... Kan inte minnas att jag vart dålig innan, men nu har jag full förståelse över hur Uffe har det var gång han vart ute.. Ändå fortsätter man...Är det egentligen värt det? Var gång tycker jag att jag fått löst världsproblemen och att man kommit fram till beslut.. men ikke, det kan ju inte vara giltigt när man inte kommer ihåg var det va?? haha.....

På Söndag kommer Josef & Jennie upp :) Ska bli himla kul. Josef för andra gången och Jennie för första! Jag gillart!
Hoppas solen å det fina vädret håller i sig så blir det grillning på ballen!! KOSELIGT!

Idag har jag min lediga dag denna veckan, förutom banbrytande idéer och diverse annat kul i mitt huvud.. Kommer jag att göra snäppet på, Ingenting Alls. Jag är nämligen sjuk. Jag vaknade och trodde lungorna skulle hoppa ur mig för jag hostade så, hjärnan håller på att lossa för att jag snyter mig var 5 minut, och ja.. orken e ju inte den samma som när jag var 15... Jag kommer att sitta i mitt fina hus idag, sola lite.. Tycke litt synd om mig och sen ja... lägga mig för att imorgon orka jobba.. Det börjar bli lite enformigt att helat iden befinna sig på jobbet... Men men, jag var ju här för att casha in, och det gör jag ju...
Ska bli ett sant nöje att bränna dem i sommar.

Nu ska jag se om det inte passar sig med en dusch för fröken Bonde, det vill ju sig att man ska vara ren oavsett om man e sjuk eller inte..

Saknar min mamma lite extra idag känner jag... Åh Mutti, du skulle vart Här!!!
En lillasyster hade ju passat med, typ Julia...för hon och jag har så himla skoj alltid... Hon & mamma är två av mina absolut Bästa vänner! Älskar dom så mycket! :)

Nepp, nu ska jag ta tag i mitt liv här in the Valley, göra ingenting och bara njuta.. Jag kunde haft det värre om jag säger så..

Jag lever, det är sol ute... MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar