Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

jag fattar ju ingenting, alls...faktiskt

- tjena tjena mittenbena..

Av tidernas förvirrelse så har jag de senaste vart mer förvirrad än jag normalt är.. Alla brukar kommentera att jag inte kommer ihåg saker, vet något eller har konstiga utlägg om saker som inte hör till ämnet.. Jag brukar sällan förstå dem, då jag tycker att den röda tråden allt som oftast e där, mer eller mindre synlig. Men nuhar jag börjat ja...nästan smålura mig själv. Jag tror jag gjort saker som jag inte gjort.. jag glömmer saker så fort jag vänt huvudet om.. ja jag vet ingenting! Ûber förvirrad, verkligen.. Och så tänker jag att förvirrad kan man ju vara... men när man själv märker att det liksom spinner utom ens kontroll.. så e det lite läskigt. Ja jag vet inte alls, men det är en känsla jag har.. Mitt huvud e i kaos.. och jag är den sista som skulle kunna få ordning på det lite som det där med att städa rummet när man var 12..allt var hur stökigt som helst och det blev aldrig gjort.. och när man väl fick gjort det hittade man ingenting förs det var lika stökigt igen.. ja jag vet som sagt inte.
Men jag tror egentligen inte att man alltid behöver vara så Med liskom, jag har ju klarat mig hur bra som helst... Iaf vad jag vet ^^

Well, syster yster kommer upp om en vecka. Det ska bokas skidskola och laddas ner musik. Då blir det Partheeey! ja, jag saknar verkligen henne. Ni som känner oss vet att vi e ungefär lika sjuka i huvudet, pratar konstigt och skrattar åt allt som e roligt...dvs en hel del faktisk. Vissa kallar vår humor Dålig. Jag säger den Bästa! Ser fram emot att hon å charlie kommer upp, då ska det grillas, drickas vin å bara gotta sig :) Hur bra e det inte att man fick en lillasyster som också blev en av sina närmsta vänenr Ever?Det är nog hon å mamma... Bästa som finns :) Åh mammi!

Om en månad e jag tillbaka i VBG. Det ni! Hur mycket har inte alla saknat mig?? haha .. Jorå, jag tror nog att ni saknar mig mer än vad ni vet om. Men jag ska gladeligen göra alla uppmärksamma på att Fröken e tillbaka i stan :) Jag gillar sommaren, för då blir allt så himla kul! Allt bara händer och man vet inte riktigt varför å så e man mitt i en karusell med händelser! Somamren e helt enkelt toppen! Sol, vin och sköna människor. Jag gillart.

Well. Nu har jag jobbat ikväll, därför hade jag lite svårt att varva ner, och jag känner att jag nästan e lite manisk.. och jag längta efter Julia..å så blir jag pigg fast jag borde sova...å så kommer det bli knas på jobbet imorgon. Men what ever. Jag jobbar till två. Men hur tråkigt e det inte att sluta tidigt om det nu kanske inte ens e sol? ja jag vet inte, men jag vet ju inte vad man ska göra om det inte e fint väder förutom att det passar att jobba då.. hmm

Lena och kompani åkte hem i torsdags :) Har vart så himla mysigt och jag har fått gott sällskap och massa god mat varje dag! MUFFINS!

Nä... nu ska jag dricka ett glas vatten, tror jag dricker för ltie. kanske e som ett russin på insidan för att jag dricker så lite vatten, vad vet jag ??

Åh, ser fram emot att komma hem :) Saknar alla så!
Men först ett hejdundrandes avslut i dalen. Jobba jobba jobba en månad till. sen ska jag ha semster _:) Å så ska jag tatuera mig :) Nu ska jag äntligen fixa till ryggen! Har äntligen en plan på hur det hela ska bli! Det är mycket man hinner att tänka på när man sitter hemma på kvällarna :)

Well... sov så gott!
Vi snakkes!!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar