Summa sidvisningar

torsdag 10 november 2011

Top Notch eller not.. jag vet inte

- det är en finess att få igenom allt utan att föra väsen.

Det är nu Torsdag och det är min första lediga dag denna veckan. Skulle vart i dalen egentligen men det verakr ju inte riktigt vilja sig med väder och vind så att säg.

Men jag jobar och står i och har ångest över dalen. Ju mer jag tänker på det ju mindre vill jag dit, samtidgt som jag vill och ja...allt e väldigt kluvet.

Idag var jag å mamma och gick runt på femte vik ute vid getterön. Mycket mysigt! Lilla söta Doris Johansson var med och hon ja...fastnade i buskar och klättrade över små berg! Fantastiska timmar i friska luften! Man blev hur glad som helst av att solen lös med!! WONDERBAR!

Såg innan på facebook att det återigen var en sån där tävling att vinna Iphone / Ipad. Seriöst. Jätte kul för dem som vinner! Men hur stor e egentligen chansen?? Not so Big! :) Men det är alltid skoj att vara med i små tävlingar. Dom var rätt söta med...undrar ju om den isåfall kommer med ett litet strassomslag på från början eller ja... dom var söta. Och med min otur då min blev stulen....hade det ju passat ypperligt att vinna en.. Men men :)



Igår sov jag hos Maria ... Igen. Har verkligen försummat min lägenhet det sista och bara sovit borta. Men nu ska det tas tag i lägenheten och det ska målas och fixas till. Ska bli himla skoj faktiskt. Alltid roligt när man har en plan!
Hoppas nu bara att inte allt drar ut på tiden. Vill ha gjort allt så fort som möjligt så man kommer hem inte vill gå ut för att det är så bra hemma :)

I vinter behöver jag att göra... Lägenhet ska fixas och sådär... men ett eller två projekt till behövs. Känner jag mig själv kommer det spåra ur i en nästan Orgie av skandaler om jag inte planerar min fria tid lite! ;) haha

Nu ska det donas lite i köket! :)

Vi snakkes folkens, vi snakkes.
// Drottningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar