Summa sidvisningar

söndag 27 november 2011

Berry has spoken..

- In obsession for fun we go Wild.


Vad ska jag säga, jo - Fröken Bonde borde inte få släpaps ut! Det finns ett ord som beskriver mig, mitt görande och slagfältet bakom mig slående väl - SKANDAL! Jag kan med ett gott skratt med en liten klang av ångest i , säga att Johanna M Bonde - Borde inte få gå ut. Gör hon det - ge henne ingen alkohol. Dricker hon ändå , gör henne inte sällskap.
Min väg till skillnad från den bibliskt korrekta vägen, är inte Smal. Den är bred och vidöppen för trubbel.

Fredagskvällen var så spontan att jag närstan inte vart så spontan någon gång. Sen att allt blev skandal. Ja det säger ju sig själv när jag och Emma slog våra kloka partysinnen sammen! Illa. Visst skrattar jag åt mina egna påhitt, men sen skäms man lite och blir generad fast man sitter helt själv och ingen ser...för man vet att Moralsikt korrekt - kan man inte kalla vissa utav gårdagens göranden.

Ibland ska man bara låta bli. När det ibland verkar för bra för att vara sant, så är det oftast precis så det är. Det slutar med att du biter dig själv i röven så att säg. Nu klarade jag mig undan detta - men med nöd å näppe! hahahaha... ja jag säger då det. Nittiotalet gjorde ett besök .- jag bad det gå igen! haha

Idag sitter jag i vart fall på jobbet... jag jobbar till 07 imorgon bitti... längtar efter att få lägga mig...redan. Men det är nog bakisångesten som gör sig lite påmind... vill sova bort nästkommande dagar så man med gott samvete kan ställa till lite oreda kanske redan nästa helg. Men allt handlar om att få känslan av att allt var "så länge sedan". När den kommit finns det No Return.

Den stackars ovetande tonårspojken igår vaknade nog också med tankesnurret om vad det var som drabbade honom igår. Ja, jag kan stolt säga att jag med ett par ord och Mycket lite gärning - lyckades möblera om det moraliska fintänket på denna oskyldiga varelse. Jag blev nästan lite stolt över mig själv och det är nästan så en ren glädjetår poppar fram! ;) haha

Det var det där med att en kalkonmiddag skulle planeras... Vart-när-hur!?
Jag ska dock sätta mig och planera lite sen blir det banne mig åka av!
- Först ut i kalkeracet e mammsen som lovat storfågel till lillasyster innan hon åker till Thailand och får äta slemmig hund i gatukök i 4 månader. Men vad vore en bal på slottet.
Mäkta imponerad av att hon vågat sig på Twinrix vacinationen. Jag önskar att jag hade vågat. Men det finns andra länder man kan dra till istället utan att behöva vara nåldyna innan.

Budpizza - cola & chips... det är min högsta önskan. Hade kunnat döda för att få det... men det ska jag ju så klart inte göra.. jag bare säger! ;)

Hör att spiderman e på tv.. får la gå e se när detta lilla missfoster kastar trådar från händerna..mm..

God natt folkens - ställ till med så mycket ni bara kan å hinner! Det e ju bara helg en gång i veckan trist nog!!!!!

Go Go Go!!!!

Över och ut / SkandalBäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar