Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Med öronmuffar kommer jag göra succé i staden!

- Som en liten gepard kommer jag sprätta runt i staden.

Jag har hittat ett par öronmuffar. Öronmuffar, det är den största aha-upplevelsen jag fått sen ja.. sen jesus gick i klänning. Detta fantastiska lilla fenomen som håller öronen varma samtidigt som du kan ha en fin frissa och se så där gulligt busigt ut.. Allt i ett. Jag harblivit frälst, av ett par Öronmuffar med klös i! ^^ Jag bara älskar det! <3

Nu sitter jag hemma hos mammsen. Inne i stan har jag förstått att det vart värsta vårdagen. I skällinge vaknade vi upp och hade 5 cm snö! :) ÄNTLIGEN! Äntligen lite riktig vinterkänsla. Fick en plötslig och intensiv längtan till hemsedal faktiskt! Kommer sakna vintrarna där uppe sjukt mycket. Undrar om jag någonsin kommer komma över det?
Well, här i vinterparadiset nr 2 så har dagen spenderats med diverse promenader ute i snön med vovven Doris och mamma och systrar :) Mycket skönt!
Ska sova här tills imorgon, behövde komma hem lite. Umgås med familjen och bara få mysa lite :)
Imorgon bär det va till staden igen. Ska då hämta mitt paket från bonprix på posten! Mucho Spännande!!

Spårade ur lite sist och har gått helt bananas på klänningsfronten.. denna gången väntar jag sex stycken prinsessklänningar! I just Love It!

Ikväll ska jag å systrarna göra tacos! Mamma ska på någon Konstutställning.. haha ja... hon tycker om samma saker som mig... det tog bara 28 år för mig att fatta det ;) what to do what to do ?
Så tacos och film med småsyskonen.. antagligen en massa fjäsbookande och diverse surfing! Yes, en fredagkväll på landet :) Underbart <3

nähä, nu ska jag lägga mig å läsa lite i min bok!
Livet känns rätt bra för tillfället med vissa ups & downs och saker man helt zonika kommer på sig med att känna tycka och tänka... Men det går bra nu! Det känns bra nu!... galet :)

Hepp... boken var det ja!!

Vi snakkes, ha de!

// Bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar