Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

En backspegel på 2011

-En reflektion, men man kommer ju inte ihåg alla saker..

gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
- Jag kräktes på en bakfylla.

höll du några av dina nyårslöften?
- Inte ett enda.

blev någon av dina vänner förälder i år?
- Faktiskt... dom kläcker ut små barn till både höger och vänster. Men mest välkomnat om man får säga så är väl Sara & Leifs lilla Eddie :)

vilka länder besökte du?
- Egypten

är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
- Tapeter i mitt kök.. Och lite fler mysiga Hemmakvällar..

vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- Har svårt att minnas vad jag gjorde för tre dagar sedan så jag säger Pass på den... :)

vad var din största framgång 2011?
- Pass..

har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har haft nackspärr i sommras och en bihåleinflammation nu i vinter. Annars har jag väl klarat mig skapligt skulle jag tro..

bästa köpet?
- Bästa köpet är mina fantastiska skor och min fina klänning... Älskar dom!

vad spenderade du mest pengar på?
- haha antagligen vin, cigg och kläder..

gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jag blev otroligt glad för hur fin min lägenhet håller på att bli :)

vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
- kan inga namn eller titlar... men klart det finns! :)

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både och, men skulle nog säga gladare och mer trivsam i mig själv än tidigare..

vad önskar du att du gjort mer?
- Rest möjligen.. känns lite B med bara en tur? :)

vad önskar du att du gjort mindre?
- det vanliga... rökt - druckit och kanske inte vart så impulsiv.. haha

hur tillbringade du julen 2011?
- den spenderades på jobbet, sen på natten var vi ett gäng hemma hos Ulf. Så den var helt Ok.

blev du kär 2011?
- Jag sysslar inte med sånt.. men det finns alltid gamla kärlekshistorier som då och då kommer i kapp mig.. :)

hur många förhållanden?
- Seriösa? Inga.
Oseriösa - ett flertal :p

favoritprogram på tv?
- Så mycket bättre & Halv åtta hos mig.

bästa boken du läste i år?
- Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann. Underbar läsning! Blir glad av att bara tänka på den!

största musikaliska upptäckten?
- Fransk Rap..

något du önskade dig och fick?
- Ja..

något du önskade dig men inte fick?
- Ja det med..

vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Då hade jag party hemma med mina finaste vänner.

finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- Är faktiskt rätt nöjd med det mesta.. Mer närhet i alla former :)

hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Menar man kläder eller attityd. Modemedveten är jag inte och min attityd känns som att den blir bättre ju fler år som går.. allt är en process ;) haha

vad fick dig att må bra?
- Mina vänner och min familj

vem saknade du?
- Jag saknade Chrissie.

de bästa nya människorna du träffade?
- De bästa nya?... får väl räkna in Emma & Azra där då. Har inte umgåtts med dem innan, men fantastiska människor.

årets sötaste?
- Darin! haha ;)

årets hetaste?
- Var det inte detta året jag träffade "jesus-mannen" ??? Han är sjukt snygg.. en riktig heting.. Mums :P Och han den där snygga göteborgaren jag träffade i början av sommaren! Gode gud han fick det också att vattnas i munnen! Haha

årets största kärlek?
- Min största kärlek?... nja... jag har mina svagheter för vissa människor och om det är kärlek tror jag knappast med då får jag säga J på den.
Eller Jesuskillen... han hade jag kunnat gifta mig med rätt av! :D

årets besvikelse?
- Att jag inte kunde dra till norge..

årets bästa?
- Att faktiskt vara hemma från Norge! :) (lite splittrade känslor.. både värst och bäst :) )

årets snällaste?
- Där leder mamma ligan. Sen är det faktiskt Maria, Lina, Elin & Claudio som får min vardag att spinna lite bättre. Ni är guld värda. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar