Summa sidvisningar

onsdag 25 januari 2012

Man måste ju våga..

- Ska vi bara dansa eller får man ligga lite med?

Undrar vad jag har för planer nu.. Känns lite som att jag för första gången på flera år inte har någon form av plan om vad som delvis ska hända de nästkommande året.. Känns lite skrämmande. Vad vill jag egentligen?
Kanske flyttar ut på landet, skaffar mig 18 katter och leker korragömma med min låtsaskompis Albert.. Kan ju gå fel liksom.. man vet ju inte.

Är jag kvar i Varberg? Vill jag vara kvar i varberg? Vad ska jag jobba med? Ska jag kanske plugga? Kanske flytta till Oslo ett år eller så? Mmm... Hannis får ta sig en funderare..

Kanske händer det något helt oplanerat och allt faller på plats utan vidare fundering. Hade ju vart det ultimata.
Skulle jag tro på Karma får jag nog säga att jag tror det löser sig. Har vart alldeles för snäll i överlag mot alla de senaste månaderna. Så lite Reward Please! ;)

Funderar lite på helgen. Tror att jag inte ska jobba. Och ska jag inte det, har jag och Vääsen sagt att vi ska dricka lite vin. Känns som en bra plan. Vin löser Många olika sorters problem och funderingar! Då ska jag ialla fall kränga på mig en av mina nya fantastiska klänningar! Stora frågan är dock - Vilken färg? Undrar vad jag är på för humör. Och jag Måste köpa strumpbyxor. Snygga ben när man har klänning är ett måste...dock är det antagligen det mest Osexiga man kan ha på sig efter att klänningen åkt av! Men varför skulle den det? ;) haha

På torsdag ska det storhandlas med ammsen och det ska inhandlas en staty med Lina. Det är bäst att bränna lönen så fort som möjligt så man inte hinner få ångest innan det är för sent! ;) En sann ekonom bor i mig ^^
Nej då så illa är det inte, men det finns en del saker att fixa i läenheten ännu, och tjejmiddagar är på G...Så det är lite snabba ryck som gäller!

Nej, nu ska jag ta och gå en liten runda på jobbet.
Sov så gott folkens.

All makt åt tengil vår befriare.
/ Bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar