Summa sidvisningar

söndag 1 mars 2009

och han ville jag ha..haha

-Och så förstörde han det där sexiga, genom att ha sparkdräkt..



Ha ha, idag har vart en katastrofens dag på jobb. Jag har vart så sinnesykt bakfull, vilket resulterat i X-antal panodil och ett smått illamående samt en konstant hunger.. Natten igår var tokigt kul! Jag och mina underbara danska hade en aften ute där det var ALL IN. Tor hade vänner fra danmark på besök och deres siste kväll skulle "firas" av! Och jo tack, kan det bli annat än galet när jag och 6 danska killar går ut? =)

Jag Gillar Det!

Tor kom lite sent för han va på Jobb men lade på ett kål och efter en timme var han ikapp *haha* Killar kissar med öppen dörr och vissa har sparkdräkt.. Min aning är att det kan vara en danske grej, vet ej men har en aning..... =)

Spela spel och hade det riktigt skoj!

Sen var det Fjellbekk för hela biten efter att sett min fru arbeta i baren på Bar(t) .. Det var grym dans och alla latchade som in i! Kvällen var sjukt lyckad och det gläder mig att kunna säga att dessa pojkar vet hur man roar både sig själv och andra!

Hemma för sent och upp för tidigt...Och idag har jag vart en slagen hjälte =)



Men ack den som ger sig! Idag är det min älskade Dennis och jag som skall ut på gallej! Vi har ju festat på TOK för LITE denna säsongen har vi kommit fram till, och nu när det bara är 2 månader kvar, måste vi ju lägga ribban där den skall vara. Vi kommer höja festande till en helt ny nivå. Folk kommer minnas oss för att vi regerar. Stallen Nästa! ;)

Jepp, har ju även fått med min chef i denna tanke, och jag får ledig varje måndag och torsdag för att jag ska kunna gå på alla bransjefester där e! haha

Kommer bli galet när Monkeybrains tar över bylivet bu night här i hemsedal!! ;) haha

Nä..nu är det dags, rycka upp sig och sen ska det bli gallej ;)

Med kärlek, över och ut


skååååååååååååååååååååååååååååååååååål!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar