Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2009

bring it on, nu ska jag ge er!

- well, vad kan jag säga, lack&läder makes it going for me..

Jag har en naturlig fallenhet för lättklädda både kvinnor och män i lack..Är det konstigt att jag inte kan lova annat än skandal när säsongens pimp&hoe fest snart hägrar i Hemsedal!?? Jag har efter mycket tänkande kommit fram till att Jag av Alla, har skött mig aldeles för bra. Jag ville visserligen ta det lilla lugna och komma ifrån allt vad skandaler var, till en viss gräns. Någon form av "drama" får det alltid vara, så länge jag inte hålls till svars för något av det som kanske skapas ;) Nä, nu känner jag att det är dags att sätta vissa saker into action så att säg.. Haha

Igår hade jag Migrän...BIG TIME! Fick lägga mig vid halvsju, trodde först jag bara behövde vila lite, men icke..30 minuter senare blixtrar det i huvudet och när denise tänder lampan känns det som en hoppspark i huvudet! Det var riktigt illa faktiskt, glad att jag itne spydde..hade itne kunnat reda ut det då! Men men.. somnade tillslut vet inte när, men från halv sju på kvällen till kvart över elva idag förmiddag låg jag i sänge och sov! SJUKT! fortfarande lite skallbank, men inget jag klagar på i jämförelse med går!

Jag saknar sara..fan.. Jag vill att hon komemr upp nu! 9 Veckor känns för länge att behöva vänta på mitt blonda lilla yrväder! Det var skönt att träffa ltie folk när man var hemma och hälsade på, men det var sjukt skönt att komma hem hit igen.. Det man känner nu är att man väckt en saknad efter sina vänenr mer.. Och det känns lite jobbbigt faktiskt.. Men nio veckor går fort.. Vet dock inte hur jag ska göra..Både jag och denise är väl kanske lite inne på att stanna mai ut.. Både vill och vill inte.. Vill hem och träffa alla utan stress att man ska iväg, men att åka hem så tidigt känns konstigt med..Jag bor här..jag är väldigt kluven.. Men men ska nog finna en lösnning på det! Har ett par veckor på mig att fundera! Jag behöver trots allt ha en sara date..Jag behöver puffas över på den slampiga onda sidan igen och hon är en utmärkt kandidat till att kunna prata mig in på den rätta vägen igen!! Hon känner mig trots allt Mer än Väl =) Och har funnits där i många år nu! sara för fan, saknar dig!

Nu är jag hungrig, IGEN! har inte avrt annat än sötsugen idag! tyder väl på att det är en mindre trevlig vecka nästa som kommer haha =)

Hmm... funderar på att skaffa ett jobb till.. Vill ha mer pengar än de jag får.. Haha man blir aldrig nöjd.. men jag tror jag ska tag i det på måndag när jag slutar tidigt..faktiskt.. Det funkar fint här uppe.. Nästa säsong kommer det kanske flyta bätrte nu när man har lite mer koll på det ickefungerande Norska systemet! haha =)

m m m .. nu ska jag laga lite mat =)

kärlekhet på alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar