Summa sidvisningar

torsdag 26 mars 2009

Gör vad ni vill, jag kör mitt egna race! :)

- är det alltid Moralsikt rätt att tala sanning?

Jag har en plan, en plan som är vattentät! För att jag ska kunna få en fungerande sommar utan att arbeta behövs:

1) En Hobby
2) En Tidsplan
3) Sprit

Moment ett,en hobby. Där kommer jag spendera ca 2 timmar om dagen till att arbeta med min unghäst, då hon ska köras in och vi ska båda lära oss fördelarna med horemanship! Inte bara vilken hobby som helst, en lärorik och utvecklande hobby!

Moment två, tidsplanen.. Den kommer göras efter att sommarschemat på gymmet är färdigt. På morgonen kommer jag oftast träna, och de mornar jag inte gör det, ska jag spendera i stallet. Dagarna ska spenderas på stranden,umgås med min familj eller meningslösa fikor med mina vänner.

Moment tre,spriten ja =) Den kommer ju in i bilden då jag om kvällarna avslutat mina diverse göromål, när jag sitter på min ballkong i kvälls solen.. Och då vill jag ha en God Drink i min hand!

Denna sommaren ska handla om livskvalité,Min syn på livskvalité. Och i den bilden finns mina hästar,familj,vännerna,stranden och Goda drinkar!

Man behöver inte sitta och fundera särskilt länge innan man inser att det här är en underbar Plan!

Vad kan mäta sig med att arbeta med hästarna,umgås med familj och vänner, och om kvällarna spendera sin tid i goda vänners lag & Goda drinkar?

Ytligt...jag vet =) Men det här är min enda sommar jag kommer kunna göra det så här.

Sen flyttar jag upp till norge igen och efter den säsongen vet man inte vad som händer! Därför måste jag ta tillvara på detta lilla guldkorn som kommit i min väg!

Sen kommer jag säkerligen hamna i någon form av drama, då jag uppenbarligen hamnar där utan att veta varför, och jag kommer med all säkerhet hamna i något triangeldram med någon kille för det är så det alltid är vare sig jag vill eller inte, intriger dras till mig.

Men utöver detta, så kommer det bli jätte bra! jag längtar till sommaren, jag längtar till min egen lägenhet, jag längtar efter att få träna skiten ur mig och jag saknar att bara få njuta av allt jag faktiskt har där hemma =)


Jepp, detta kommer bli alla tiders bra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar