Summa sidvisningar

torsdag 27 november 2008

Mhmm.. me like <3

- Du måste lägga tyngden på dalskidan Älskling!!!

*haha* hur gör man det med bräda undrar jag då? sug på den stig-helmer ;)
Imorgon kommer den, min nya bräda ska avhämtas och hon har redan fått ett namn =) Mary (uttalas Merry) Och hon är vit, med rosa blomsterslingor och rosa undersida =) hon är den sötaste av alla brädor, och Hon ska hjälpa mig komma upp i backen och klå alla wannabees! *hehe* Berry och Merry Kommer regera i backarna och från och med Måndag (då är jag ledig och kan börja ta mig ut) är INGEN säker i backarna.. Akta er, för här kommer Hon!!!! WOHOO!

Jag har börjat fundera lite på julklappar och inser att det är få förunnat att få något av mig alls i år..det blir frugan och mina sambos *haha* möjligtvis till någon annan speciell, men ska inte avslöja namn här då fattar dom ju =)
Frågan är dock alltid ... VAD???? har inte en susning, däremot vet jag på ett ungefär vad som ska tillagas på nyår =) Elin, du måste komma =) Räknar stenhårt med det om det så är att jag hjälper dig med biljett pengar! komsi komsi, nyår här blir FINNEMANG! :P

Idag var jag och trasdockan Sofia ute och gick världens promenad =) 1,2 mil lång var den men det var otroligt skönt att rör fläsksteken lite =) Målet är väl att få lite mindre bilring denna säsongen..får helt enkelt hoppas på det bästa =)

Igår var vi ute lite och visade oss på branche som var på det glammiga stället "älgen".. Vet inte rikigt vart det kommer ifrån det namnet, men ämnar ta reda på det faktiskt haha.. sunkigt,litet men jävligt bra...=)

Imorgon ska jag jobba =) Björnen kommer och hämtar mig vid 08:15 vid shell...(för övrigt det dyraste stället i hsd, allt kostar en Miljon typ..) sen jobabs det till fyra halv fem, tar mig ner till sportshoppen och kirrar brädan, och förhoppningsvis kommer dennis strax därpå =) Ska bli jäkligt skönt att få upp henne =) Känns ensamt när man bara har helt nya vänner men ingen direkt att prata med som känner en...så det ska bli skönt att prata av sig lite ...

Jag är sugen på något...vet dock inte riktigt vad.. Kan inte sätta fingret på det men choklad Skulle Kunna funka ;) *haha* tragisk...en liten choklad-slampa det är jag det :P

Får se om även 08-gänget dyker upp nån gång denna säsongen...återstår att se, men jag har ju en viss rimér att spöa skiten ur vad gäller åka bräda, så det gäller att ligga i hårdträning det har jag ju förstått *haha* ;)

Nähä...om man skulle ta och gå å lägga sig så man får vakna imon och sätta igång med allt =)


Sweet dreams <3 -- Bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar