Summa sidvisningar

tisdag 25 november 2008

m m m fransmän i alla sin ära hehe :P

-jag ska putta dig ner för backen och du ska bli en stor ful snögubbe!

Idag har jag då återigen sett någon som lika gärna skulle kunna vart mannen i mitt liv haha ;) en tränare för ett franskt skidlag...otroligt söt kill =) Visade sig att det uppenbarligen är någon form av kvaltävling här nu, och tro mig, det lockar fram söta skidkillar från alla världens hörn...och MOI träffar Alla! haha
sweet som Cludden hade sagt..

Brädan som ska komma bli min är hittad.. Robin har sett min käraste i sportbutiken, och jag har mer eller mindre redan köpt den =) Ska bli kul...eller ja, så låter det än så länge, när jag brutit armar och ben lär det ju höras en annan ton .. men tills dess...WOHOOOO!!!!!! =D

IMORGON SKA JAG BÖRJA HALV ÅTT *SUCK* värsta tidiga juh...bortskämd med att börja halv nio-nio nu ju =) Men det är lite kul. Har fått lite mer kött på benen och får sitta helt själv och hjälpa kunder haha.. finns roligare men till helgen kommer det bli lite puls igen =) skoj som fan =)

Vet ju inte om min mamma läser detta...men well... Jag har ialla fall idag vart Helt rökfri i nio dagar! Målet var att sluta när jag kom upp hit och än så länge **peppar peppar** går det Riktigt bra, och jag känner mig inte helt förstöd av att inte få en daglig dos av nikotin =) självklart tänker jag på det och är sugen, men inte alls lika jobbigt som jag hade inbillat mig..
Jag såg mig ligga och kallsvettas och våndas i feberfrossa tack vare abstinensen haha...men insåg att det var Nikotin jag skulle sluta med, Inte Heroin haha =D
Wish me good luck =)

Det man tänker lite på nu i och med att man kommer jobba så jäkla mycket, är typ nyår och sånt =) Förhoppningsvis kommer Min helt underbara lilla Elin komma upp och fira här, hoppas på det ialla fall =) Har ju fått lov om att börja sent på nyårsdagen och allt =)
Kom ELIN!!! Boka biletter så löser vi resten!!!!=)

Hmm.. tror jag ska ta en titt på färjan nu, missade ju sista halvan igår när jag pratade med Fru Dennis i telefon =) Åh Hon kommer på fredag!!!!! LÄNGTAR!! KÄRLEKHEEET!!!!!!!!!! =D

Nä...orkar inte skriva mer..
ska ladda upp lite kort snart på Fb så alla får se mitt vinterparadis =)

Kärlek <3

Över and out // ER VINTERDROTTNING - Bäret

1 kommentar:

  1. Äntligen har det kommit lite nya textrader här i bloggen, jag som har väntat så!
    Jag saknar dig Johanna så massa mycket och ska göra allt för att jag ska kunna komma upp och fira nyår med dig och Denise, det skulle vara det bästa nu, skulle ju givetvis ta med skidorna med så jag får ut i backen en sväng, var ett jäkla tag sedan nu!
    Längtar redan efter nästa inlägg här, alltid lika underhållande att läsa om ditt äventyr=)
    Pussa och krama

    SvaraRadera