Summa sidvisningar

söndag 26 april 2009

Jag e ett Måndagsbarn!

- You look up at me, when you´re on your Knees.. And I won´t have mercy on you.

Kortfattat kan jag ju säga att jag är sjukt glad! Har återhämtat mig från ett par mörka veckor med mycket funderingar,saknad och ensamhet..
Våren har nu gjort det den ska göra varje år, nämligen lyst upp,värmt upp och fått allt liv att börja spira igen!! Och Man mår så sjukt bra av det!!!! =)

Jag kommer hem om exakt tio dagar! Vilket ska bli underbart rolgt, har verkligen saknat alla!! Framför allt min familj och min hästar och katter!! Vad hade jag vart utan er? =)


Den 8 maj är nu löst,min underbara fru Denise har lovat att denna dagen ta hand om mig och hitta på något riktgt skojsigt!! Vilket jag starkt räknar med,resulterar i en tripp till Dk, för ett massivt inköp av drinktillbehör för min sommar!! =D
Ska även den morgonen spendera tid hos min Underbara frisör Nicole, och bli den fruktade blondin jag älskar att vara!!! =)

Den 11/5 drar jag dock till lite sydligare breddgrader för att frächa upp denna bleka och trötta kropp!! Den ska få sola bada och bara får göra alla möjliga underbara saker i solen i en eller två veckor..har inte bestämmt mig ännu för hur lång min första semester denna sommar ska bli =)

Idag fick jag ironiskt en bukett Vita tulpaner..

Hmm... Imorgon ska vi ha personalfest! ska bli riktigt skoj faktiskt!!! Ser fram emot vad denna kväll har att erbjuda :P

Nu ska jag nog vila lite..är helt seg i bollen!!

Lot´s of löööööv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar