Summa sidvisningar

tisdag 28 april 2009

I wanr you to touch my trallalaa haha

- The winner takes it all

Vad ska man säga, det är nu exakt en vecka kvar tills man lämnar denna underbara dal för denna gång. Sorgligt samtidigt otroligt skönt!
Dessa sex månader har gått så sjukt fort, det känns verkligen som att tiden bara åkt iväg! Men så roligt och så underbart det ahr vart här, är värd varenda längtan och saknad efter allt och alla där hemma!
Att jag och min älskade fru Denise flyttade upp hit över denna vinter, var nog det bästa vi har gjort! Att göra något helt nytt,träffa nya människor och ta sig till helt nya saker!! UNDERBART!!
Men som sagt, en vecka kvar. Sen ska det faktiskt bli skönt att komma hem till nära och kära och alla mina djur!
En sommar som jag bara kommer kunna spendera hur jag vill! Jag gillart!

Igår hade vi personalfest, vilket var otroligt trevligt! En del kramade man hejdå och en del på återseende! En otroligt lyckad tillställning där det var femkamp och efter det grillat!
Jag behöver kanske inte nämna det, men om ni inte förstod, Plockade jag poäng i varje gren! Och vårt Lag VANN!!!! METALLI-KATTS!
Hoppas på fler sådana aktiviteter/peronalfester nästa år!!
Tack för en superskön kväll allihopa!!

Idag sitetr man då hemma...ska inte på jobb förs på lördag som det ser ut nu. Men I och med att alla ska flytta ut om en vecka, ska ju huset städas ur rätt ordentligt. Så idag har jag lite smått börjat fixa och dona lite här hemma =) Knstigt hur tomt det kommer se ut när alla våra saker kommer ut!

Nähä.. ska väl ta tag i damsugar-monstret och få bort ltie av det som visst ligger på golvet! :P

Vi ses nästa Tisdag...

Med kärlek från Bäret, Över och UT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar