Summa sidvisningar

lördag 13 december 2008

Rock on partypooper


- This is how we do it, do it do it do it...


Som bilden i förra inlägget, talar fakta för sig själv...Er drottning har kommit till världen för att stanna *haha* Allt annat vore en skam!


Igår gav jag mig i kast med att försöka glänsa med mina kunskaper i brädåkning...vilket inte visade sig vara några som helst..Satt mer på backen och ramlade än något faktiskt åkande.. Tragiskt att det var så Dåligt! *haha* Slutade till och med så illa att jag trodde att mitt ben skulle delas på mitten, som tur var satt det fast hårdare än jag trodde, men smärtan var fruktansvärd..Och är sen igår, HALT! Som en avdankad travhäst eller skadeskjuten älg..livet är lite Svårare när man inte kan gå ordentligt. Tror att korsbanden fått sig en ordentlig törn..får se om det går över, annars kanske man måste gå till farbror doktorn.... och jag Litar Inte på norska doktorer det ska gudarna veta!! för fungerar det norska doktorsystemet på samma sätt som Övriga norge gör..så är det bara hokuspokus och det kommer inte nära mig! IKKE!




Annars har jag sjysst flyt på jobbet och trivs i överlag Väldigt väldigt bra!

Idag är det lucia, och vi ska kanske ha lite fest här hemma men jag vågar inte lova för mycket för jag vet faktiskt inte vilka som kommer =)


Idag fyller Thessan år! GRATTIS VÄNNEN!!!!


Hmm....tokigt trött jag blev...man blir det av att ha ont...mmm..


Nä en liten tupp innan man måste vara social och rolig igen ;)

Jepp, tror det får bli så...


pözzen å kramen :)



1 kommentar:

  1. tro mig Johanna, så som att allt kostar i Norge så gör sjukvården det med, men de gipsar hellre en gång för ofta än för lite, det är så jag upplevt det, så inget hokus pokus med den sjukvården inte. Hoppas nu på att de bara är något som går över snart=)
    Puss och kram

    SvaraRadera