Summa sidvisningar

lördag 27 december 2008

det sista för 2008...

-liten, klen men ack så charmig..

Vårt juleträd är en sort för sig, det finaste som funnits *haha*
Haft en dömysig "jul" med väldigt god mat och massa jobb :) Jobbet gör inget för jag trivs och har så himla skoj där! Och god mat var en bonus man fick av det hårda slitet!! :) Imorgen är det fullt ös igen! Då är det 170 incheck och det kan betyda lite över tusen personer i ankomst, och alla dessa vill väl naturligtvis stå på ski det första de gör.. Mer för mig att göra, men det är ju trots allt det jag är här för :)

Och fortfarande, nej killar är inget som står på schemat..haft min beskärda del av intriger,massdejtande och diverse andra problem som följer av att träffa dem...så jag håller mig på gott avstånd, och umgås bara vid enstaka tillfällen med just mansfolk :) *haha*

Hmm.. Gbg-horseshow är bokad..och vilket programm det kommer vara!! helt otroligt att hur de fått ihop det 2009 very nice om jag får säga det själv!!! :)

hmm.. idag är förste gangen som internet fungerat på hur länge som helst! vilket är tragiskt, det är en funktion som funnits så länge att det inte borde slås ut av att det kommer liie snö eller är ett par minus grader!
På Måndag kommer Elin.. Vilket både jag och lilla dennis längtar till! skall bli riktigt skoj! yår skall firas in här med alla fjällapor...vilket kan bli rätt trevligt.. Satsar på en trevlig lugn festlig kväll..så kanske vi tar det riktiga partyt den första när lite fler folk är lediga...vi får helt enkel se!!*haha* det ger sig det ger sig :)

idag har mina kunder gett mig huvudvärk...ena stolpskottet efter det andra..och jag kan inte förstå hur pucko vissa människor är, helt naturligt inte dumma/tykna..utan rent blåsta..Totalt ovetande om logik, tid och rum...stackars satar...och jag har även upplyst några av dem att de inte var de vassaste knivarna i lådan om man säger så haha tragiskt men sant :)

Saknar min lilla mamma ltie.. men det ordnar snart till sig efter ett besök i februari och man får lite perspektiv igen ;) haha

Hoppas alla tar hand om varandra, och att ni verkligen visar för dem ni älskar att ni verkligen Gör det! Ta aldrig varandra för givet, man kan vakna nästa dag och det som vart dig närmast hjärtat försvunnit för gott!

Massa kärlek, och hitta på massa nya dumma saker nästa år! ;)

kärlekhetar på alla mina nära & Kära..

Och jag önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!!!!!!

Tusen kramar

1 kommentar:

  1. Tryggt och se att det finns snö hos er! Jag längtar jag med, skumpan och biben är packad, hihi! Nu är det bara dygnet kvar sedan är jag hos er!!!

    SvaraRadera