Summa sidvisningar

fredag 9 juli 2010

Plötsligt händer det!

- Hade inte Bäret funnits, hade er plats på jorden vart totalt meningslös.

Har idag vaknat på min mest ödmjuka sida, jag strosar upp tar en dusch, och inser sen att shit - jag e Grym! Jag är så himla bra att jag nästan får lite ont i magen av vetskapen av att jag är Bäst i Hela världen! Ni som inte träffat mig, vet jag dyrkar min existens på avstånd, och jag kan inget annat säg än att Jag förstår er! Vilken grej att just jag blev som jag blev!

Fick ett hastigt infall idag och det blev att kapa hem papper för att få den norska auktorisationen till hjelpepleier (undersköterska) .. Och mitt i allt, verkar det som att jag nästa år kanske rentav kommer hamna i antingen Oslo eller nån stad mer norröver...säg Voss eller Bergen.. Enda negativa med den sistnämnda är den avskyvärt fula dialekten de har där.. Men men, det är väl en börda jag får bära isf, Frodo klarade ju att slänga tillbaka ringen i eldarna i självaste Mordor, då kan jag Nog hantera lite ful dialekt om det så skulle vara...
Men förhoppnings vis kan detta leda till något bra, och jag känner att det känns bra att ha en liten plan om inget annat skojjsigt dyker upp!

Kaia & Robin spenderade sin Midsommar här i varberg, otroligt kul att de kom. Robin var som vanligt som en liten staffettpinne tjejerna verkade vilja hålla i handen, och hångelpartyt var ett faktum! haha
Kaia skötte sig också och fick ett svenskt telefon nummer av inte mer än Olle! Mycket roligt, då han i själva verket skulle kunna vart Norrman om man ser till namnet! ;)
Själv håller jag mig på mattan, och sysslar inte längre med mina skandalomsusande bravader. Johanna har gått och blivit lite tråkig på det viset.. Men men, nu ska det jobbas och donas.. Är detta ett steg i den tråkiga riktningen av att bli det vi alla fasar "vuxen" ?????????? *gaah*

Idag ska jag börja jobba klockan 16:00 och ska jobba till klockan 21:00 då Monica en kollega, ville sluta tidigare..inte mig emot :) Mer pengar till ert Bär...så resonerar jag!

Men! Imorgon är det Dagen med stort D...
ANNA ska kasta sig in i det vuxnaste jag Vet förutom barn, och det är GIFTEMÅL! Anna ska imorgon runt tre tiden bli Fru Strandlind-Hjelte! Det är så stort, och det känns så himla konstigt.. Vart försvann tiden? Och hur blev vi så gamla att man faktiskt gör sånt som att Gifta sig??? Galet vpgat, men sjukt kul för henne!
Stora frågan är ju inte något annat än - vad ska jag ha på mig????? Blir galen! men förhoppningsvis innan klockan 13:00 imorgon Vet jag detta...så det kan ju bli lite spännande! Men hur som haver... Anna - gifta sig! Fru! ??? WIIIHOO!
Känns som igår man satt på baksidan av skolan och skolkade sig fri från tråkiga svenska lektioner, eller blev aspackad på Williams.. Allsång till afroman, och skandalomsusade händelser i lägenheten med det chackrutiga köksgolvet.. Tänk allt vi har gjort och vart med om, och så helt plötsligt så har man bara minnen av det, och nu är man helt plötsligt i det stadiet där man faktiskt Gifter sig!
Jag om nån är kanske känd för relationsfobi.. Men uppmuntrar dock alla andra till tanken om den eviga kärleken, länge leve romantiken!
Ja, imorgon ska bli en dag att Minnas, min Anna.. Är så glad för hennes skull, hon har hittat någon hon vill dela resten av sitt liv med! det är Helt Fantastiskt :)

Jag funderar för övrigt på att måla mitt sovrum... Det borde bli mörkare där inne..

Nähä.. nu blidde jag hungrig med :L) Dags för lite krubb innan man ska ta sig till Jobbet :)
Så, ha en riktigt bra dag allesammen!

Pözz & Kram från ert Kärleksbär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar