Summa sidvisningar

tisdag 16 februari 2010

Catch up, get out..

- If I say to you that I don´t like you, why do you laugh and think I´m joking?

Nu har jag ju skådat en Mycket söt australienare.. Dom har en accent som dödar och en glimt i ögat, Sånt gillar vi.
Mina norrmän är long gone, nu kör vi varmare breddgrader!

Hade Påhälsning av bröderna Nilsson i helgen, vilket som vanligt var Mycket trevligt! Många skratt, dock mest åt Gunnar...Sen var det Ragge som barnvaktade oss så vi inte gick för långt! haha

På fredag anländer truppen Elisson/Olsson ! Detta gillar jag skarpt, och har laddat med mental hårdträning och till och med övat lite vindrickande! Detta ska bli himla najjs!

Idag spenderade jag min kväll uppe hos Kaia, Mitt norska lilla Yrväder! Jag älskar denna lilla rödhåriga människa! Hon är fantastisk!
Vi såg på "EN SOMMAR MED GÖRAN" och JA den var SJUKT BRA!!! hahaha Passade min Humor som handen i handsken! haha
Vet dock inte hur min norska vän uppskattde det svenska sinnelaget för Humor! ;)

Nu ligger jag i min bädd, funderar på huruvida jag ska ta ett glas rött eller ej..Jag har blivit en liten vinpimplare..AND I LIKE IT! Rött, vitt vad som, vin är GOTT! då ska man dricka det!

Nu avslutar jag.

Ha deeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar