Summa sidvisningar

måndag 18 januari 2010

ett kärleksbär

- I can make your leg hurt, I can kick it very Hard!

Idag har jag inte gjort många knop alls. Vaknade sent, kollade min mail mm. sen åt jag frukost, mailade och gjorde klart två cv till.. sen åkte jag till skisentret å tog en lattte med Lotta, lika trevligt som alltid :)
Sen var det hem, kollade på lipstick jungle 2 avsnitt...mat...sen film med min Bobbylicious! Tranceformers blev det, och imorgon ska vi se tvåan. Mycket bra film faktiskt...Var lite förvånad :)

Har ju då sökt lite jobb... Kallad till en intervju i februari...Spännande! Länge sedan jag kände det pirrade i magen :P Kan bli intressant!

Så vi får väl se vad det blir.. Jag är faktiskt sugen på att åka ner till Oslo över sommaren.. Men får se...får väl söka lite jobb å så får jag se vad det ger med sig :)

Jag vet ju att jag iallafall skull få en sjukt bra sommar i Oslo! Och jag hade kunnat komma hem oftare! ...det tåls verkligen att tänka på!Har ju trots allt min Kära underbara Nathalie där...så ensam kommer jag ju inte att vara! Åh jag sån beslutsångest!!!!!!!!!!!!!
Sen vill jag ju vara hemma med, när lila bebisen kommer! Sally ska få ett syskon ju!! det vill jag inte missa....Och mai å frank...å alla andra....Ja...jag är verkligen kluven!

Hmm... får se får se...det ger sig nog :)

Nu ska jag sova :)

peace out - Berry

1 kommentar:

  1. Hej lilla fisbäret...
    Tycker du ska behålla ditt Hemsejobb...
    Åtminstone tills ja å Borka varit uppe i vår.
    Puss å kram

    SvaraRadera